středa 1. srpna 2012

Pastelka, 1. den, STYX

Zdravím vás všechny,


jsem ráda, že se můžu tímto způsobem s vámi podělit o svá malá dílka. Na první den jsem vybrala obrázek, o který mě požádala moje kamarádka, která chtěla udělat své trenérce akrobatického tance radost. Mojí úlohou bylo vymyslet logo. Měla jsem pár návrhů, ale všechno stálo za nic. 
Pak mě napadlo (když jsem projížděla jejích galerii), že by nebylo špatné, aby se na tom logu podíleli všichni. Vybrala jsem pár jejich cviků, shlédla jejich videa a hledala přesně ty písmenka, která utváří jejich název. Pak přišel na řadu papír, tužka a tuš. 
Není to nic světoborného, jako logo se to použít nedá, ale myslím, že je to to pravé pro jejich trenérku. Tak doufám, že ke konci srpna udělá tento obrázek někomu radost.


STYX, vidíte tam ty písmenka? 


Jestli mi chcete i vy udělat radost, tak kritizujte a diskutujte. Budu ráda, když budu vědět v čem dělám chyby , každý by se měl totiž učit z chyb. 


Děkuji za váš čas a přeji příjemný večer plný zábavy
Zas zítra ;-)


Vaše Pastelka

4 komentáře:

  1. Vendy, myslím, že by se to jako logo dalo klidně použít.:) jen by bylo potřeba dořešit, jak by vypadalo, kdyby se hodně zmenšilo (použití na propisky, hlavičkové papíry, apod.), aby se siluety neztrácely a neslévaly. Možná by i siluety mohly být víc stylizované (zjednodušené), aby to STYX bylo viditelné ihned :)

    OdpovědětVymazat
  2. připomíná mi to logotypy z olympiády... povedené ;)
    http://www.letni-olympijske-hry-londyn-2012.cz/sporty-discipliny/

    OdpovědětVymazat
  3. Vidíš to stomachion mě nenapadl, tím by se to zjednodušilo :-) I to "x" by mohlo být větší, takhle zaniká...

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat