středa 8. srpna 2012

Pastelka, 8.den, téma olympiáda

Ahojte,
včera Míšu napadlo, že bychom si mohli udělat tématické dny. Napadl návrh a hnedka dneska se to uskutečnilo. Chvíli než jsem se vrhla do kreslení, jsem brouzdala po internetu a hledala nějaké informace o olympijských hrách. Našla jsem tam, že pro novodobou olympiádu se stalo motto: Citius, Altius, Fortius neboli rychleji, výše, silněji. Tooto motto jsem zabudovala pro svoje ztvárnění olympijských kruhů. První kruh (modrý) představuje rychlost, černý je nejvyšší a zelený spojuje dva největší kruhy, tím pádem musí být nejsilnější.

ohýnek

jak tu na to tak koukám, tak mi ty kruhy ujíždí :-D asi budu
cvičit elipsy :-)

















Druhý obrázek mě napadl, když jsem se dívala na staré olympijské medaile. Myslím, že v Moskvě (v roce 1980) bylo na zlaté medaili krásný olympijský oheň. Já jsi si udělala vlastní olympijský oheň, který plane hodně vysoko.

Já se s vámi pro dnešek loučím, mějte se krásně

Pastelka ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat