pátek 3. srpna 2012

Pastelka, 3.den, Balónky

Ahojte všeci,
dnešní den jsem nějak zaspala a tak jsem vám tu hodila jenom takovou rychlovku, jelikož mi Jiřík přijel z práce a nedočkavě poťukával prsty (dost mě to znervózňovalo). Nemohl se totiž dočkat, až půjdeme do obchodu nakoupit špekáčky a pojedem na Hovězí, kde budeme opékat.
Balónky

Balónky jsou hodně barevné a barevnost je veselá a optimistická jako já (někdy) :-) Doufám, že mi odpustíte, že to není přesně propracované, Jiříkovi se to moc nelíbilo, prej jsem si zvolila hodně těžké téma. No nepřišlo mi to, ale je to vybarvené jako ze školky, co si budeme povídat. Takže se do mě pusťte, kritizujte a já se budu snažit, aby to už bylo čím dál tím lepší a lepší :-)

Mějte se a smějte se

Vaše pastelka

1 komentář:

  1. Na první pohled je tam málo prostoru, vypadají placatě. Jakoby ty zadní byly málo vzadu, nebo prostě tak, chápeš :)). A na balónky je tam málo znát jejich typické kulaté balónkovitosti ;) :D

    OdpovědětVymazat