neděle 12. srpna 2012

Pastelka, 10. den, Klapky na očích a 11. den, Bezmoc

Dobrý večer lidičkové,
omlouvám se, že dodávám obrázky až dnes, ale neměla jsem, jak dostat obrázky do počítačku. V pátek jsem nakreslila obrázek, který pro mě znázorňuje lidskou komunikaci. Oba mají vlastně svůj pohled na svět nebo na toho druhého a nechtějí si připustit, že může být i jiný.

klapky na očích

Ještě, abych se vyjádřila k tématickému dni autoportréty, tak jsem se snažila o karikatury, ale po vybuchnutí sestřiného smíchu a konstatování, že to by zvládla i ona, jsem toho zanechala. Autoportrétů jsem už nakreslila několik (raději všechno nejprve zkazit na sobě než na někom jiném), takže tu přidávám jeden, ale není kreslený ten den. :-)

Pastelová Pastelka
Ke včerejšímu dni bych se vyjádřila tak, že pro mě znázorňuje bezmoc. Moment, kdy si člověk připadá, že na něho všechno padá a on neví jak zprvu bezvýchodné situace. Cítí se být osamělý a nic se mu nedaří.
Bezmoc
Dnešní obrázek bych přidala raději zítra, protože bych chtěla porovnat černobílou a barevnou skicu a nechci tady dávat dva dny stejný obrázek. :-)

Takže se s vámi loučí

Pastelka

Žádné komentáře:

Okomentovat