čtvrtek 9. srpna 2012

Michal, 8. den, téma: Olympiáda

Zdravíčko. Pro dnešek opravdu dvě rychlé věci... tak moc nehleďte na estetiku a přesnost...
První je skicka diskobolose (to co má na hlavě není plavecká čepice, ale "vlasy") :)
Druhá věc je taky rychlovka... jsou to moje "olympijské kruhy"... když jsem hledal jejich význam, tak jediné co se mi podařilo dočíst je že pět kruhů = 5 kontinentů a barvy mají znázorňovat všechny barvy kůže... ale proč zrovna kruhy...  a zelenou barvu pleťi jsem ještě neviděl... nvm no. Tak proto tyhle kaňky. Mrkněte kdyžtak na tento odkaz: http://olympic-museum.de/index.html jsou tam všechny olympijské piktogramy od roku 1964 a vůbec zajímavé věci. Doporučuju mrknout na rok 1968 (velmi povedené myslím) :)

4 komentáře:

  1. Já jsem zase četla, že to tak vůbec není.. Prostě 5 kruhů = 5 kontinentů. A nelze přesně určit, který je pro který kontinent. Jsou to prostě základní barvy :-) navíc těch barev je 6 protože kruhy musí být na bílém podkladě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jo vlastně 6 barev, jsem zapoměl ;)... ale proč kruhy... nobody knows

    OdpovědětVymazat
  3. ty kruhy jsou do sebe spojené, to má znázorňovat, že lidé se mají spojovat;) pro pepu a pro ostatní, co to chápou pčes auta: něco jak audi - spojení čtyř původních automobilek

    OdpovědětVymazat