neděle 5. srpna 2012

Lucka, 5.den - Moře

Dnes přidávám pokus, na kterým pracuju už delší dobu. Je to totiž formátu A1 :-). Sestra chtěla, abych jí nakreslila něco do pokoje, něco optimistického, co by se jí tam barevně hodilo. Můj původní záměr byl, že udělám tady to barevné nebe se siluetou nějakého města nebo krajiny. Začala jsem kreslit moře a sestra, která mi nakukovala přes rameno řekla, že by se jí líbilo, kdybych tam nechala právě jen to moře. Pravda je, že ta velká barevná plocha vyniká i tak. Vyzkoušela jsem to s tím, že když se mi to nebude líbit, normálně to překreslím. Zatím nejsem rozhodnutá. Je to přece jen moje práce. Na druhou stranu - tvůj zákazník, tvůj pán :-D Ještě popřemýšlím, co s tím.

2 komentáře:

  1. mně to přijde dost kýčovitý... :) Obrys města by tomu možná pomohl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda černý obrysy čehokoliv :). Souhlasím s Charlotou, buď to město nebo něco úplně jinýho tuší tam ještě přidělej ;). Ale záleží na tobě...

    OdpovědětVymazat